GARANTIE & RETOUREN
SOCKGAME doet zijn uiterste best ervoor te zorgen dat jouw bestelling correct bij je wordt afgeleverd. Helaas zijn wij ook afhankelijk van derden in dit proces. Mocht de verpakking beschadigd aankomen (en de producten beschadigd zijn) dan verzoeken wij je dit direct aan ons te melden. Dit kun je het makkelijkste en snelste doen via het contactformulier. 

Afhankelijk van de schade zullen wij met je in overleg gaan om deze zo goed en zo snel mogelijk op te lossen.

Niet goed, geld terug
Bent je niet tevreden over het product dan kun je 30 dagen gebruik maken van je herroepingsrecht. Neem dan contact met ons op via het contactformulier zodat wij je een retouretiket (zie hieronder) kunnen sturen (deze is dan 5 werkdagen geldig).

Wij zullen de waarde van de geretourneerde producten aan je terugstorten. Retouren dienen altijd eerst schriftelijk aangekondigd te worden o.v.v. een reden van retour (reden opgeven van retour : indien meer dan 30 dagen na aanschaf)

Het kosteloos retourneren is enkel en alleen van toepassing op de gehele bestelling. Het retourneren van een deel van de bestelling komt voor eigen rekening. 

Wanneer u de volledige bestelling retourneert, dan krijgt je het gehele factuurbedrag inclusief verzendkosten voor de heenzending gecrediteerd. Wij proberen dan het geld, zodra de producten weer bij ons binnen zijn binnen 1 a 2 werkdagen retour te storten.

Garantie of defect
Bij een garantie of defect kun je het product retourneren. Om het geheel te bespoedigen vragen wij je een garantie of defect aan te melden via het contactformulier met een duidelijke klachtomschrijving. Zodoende komt het direct bij de juiste persoon terecht. De retourprocedure krijgt u na je aanvraag per e-mail toegestuurd. Verpak ten alle tijde uw bestelling zeer goed en degelijk om verdere beschadigingen te voorkomen.

Hoe vraag je garantie aan
Je aanvraag van garantie kan je doen via het een email. Graag duidelijk je ordernummer en de naam webshop in het onderwerp vermelden en geef aan wat defect is met een duidelijke klachtomschrijving. Naar aanleiding van je aanvraag kunnen wij je vragen om digitale foto’s.